رویدادها آرشیو خبر ها
انتشار عكس جدید اما تكان دهنده ماركیزیو چه چیزی را نشان می دهد؟

انتشار عكس جدید اما تكان دهنده ماركیزیو چه چیزی را نشان می دهد؟

هنوز 48 ساعت از لحظه وقوع تراژدی دردناكِ كلودیو نگذشته كه نخستین اقدام برای تسریع در روند بهبودی او آغاز شده است.

 

جدیدترین عكسی كه ساعاتی پیش او در صفحه شخصی‌اش قرار داده، لحظه خروجش از خانه و رفتنش به بیمارستان و فراهم كردن مقدمات عمل جراحی به همراه همسرش را نشان می‌دهد.

 

ماركیزیو ساعتی پیش (سه‌شنبه نوزدهم آوریل) در عكسی تكان‌دهنده (از حیث عدم سابقه‌ی دیدن او در این احوالات) با عصاهایی زیر بغل به همراه «روبرتا سینُ پُلی» همسرش، برای فراهم كردن مقدمات عمل جراحی روی رباط زانوی چپش به درمانگاه «فُرمَكَ (فورماكا!) » رفته است. به گفته برخی از خبرنگاران حاضر در این مركز پزشكی، تعدادی از تیفوسی‌های یووه كه از این موضوع مطلع شده‌ بودند نیز در مسیر منتهی به خیابان «كُرسُ ویتوریُ اِمانوئله (كورسو ویتوریو امانوئله) » تجمع كرده بودند تا كلودیو را با روحیه‌ای مضاعف رهسپار این كلینیك مجهز پزشكی كنند.

 

ماركیزیو نیز در عكسی كه از همسرش در حال رانندگی و بردن او به كلینیك در صفحه شخصی‌اش گذاشته، با نوشتن جمله‌: «بهترین چیزی (دارایی) كه همیشه با من است.» ضمن تمجید از همراهی همسرش در لحظات مختلف با او، عكسی از خودش با عصا را نیز منتشر كرده كه تایید كننده اخبار مختلف در خصوص آغاز پروسه درمانی‌اش است.

 

وقتی یووه بنا به حكم ناعادلانه دادگاه مجبور به حضور در سری B شد نیز فضا مشابه آن چیزی بود كه از دیروز تاكنون در كنارِ نام یوونتوس در پهنای نامتناهی اینترنت دیده می‌شود. همه به هر نوعی كه می‌توانند و به هر شكلی كه فكر می‌كنند سعی می‌كنند ماركیزیو را تنها نگذارند. هر كاربر به مثابه یك رسانه بالقوه در سرتاسر دنیا همچون گیاهی سبز و امیدبخش در دامنه شبكه‌های متعدد اجتماعی جوانه‌های حمایت را هجی كرده‌اند. تیفوسی‌های یووه در دورترین نقاط دنیا با همان دانش اندك زبان انگلیسی كه داشتند اخبار مربوط به ماركیزیو را ترجمه و در اختیار سایر علاقه‌مندان قرار می‌‎دهند. همه به كمپین «زنده‌باد كلودیو» پیوسته‌اند و آماده‌اند تا یك دهه پس از تجربه مثال‌زدنی تنها نگذاشتن یووه در سری B، حمایت‌ها و خیزش‌های بی‌واسطه‌شان به سمت كلودیو ماركیزیو را روانه كنند. اوضاع به شدت همدلانه و قابل توجه شده؛ این بار حتی پاپاراتزی‌ها نیز اهداف و مقاصد مثبتی را سرلوحه كار خود قرار داده‌اند و برخلاف شیوه‌های همیشگی‌شان رفتار می‌كنند. همه متحد شده‌اند تا كلودیو را هرچه سریعتر در كنار تیم ببینیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: